Danspeed ApS forside
Søg reservedele på dit registreringsnummer
  • bilstein iRC
  • HR bilstein undervogne
  • bilstein best brand
SUPERSPRINT
SPORTSUDSTØDNING
MILLTEK
SPORTSUDSTØDNING
BILSTEIN
SPORTSUNDERVOGNE
H & R
SPORTSUNDERVOGNE
TEKNIK
SPORTSUNDERVOGN
SCHRICK
KNASTAKSLER
GALLERIER
NYHEDER
WEBSHOP
FORHANDLERLISTE
BILSTEIN EVO gevindundervogne
CLUBSPORT
BILSTEIN Youtube
Støddæmper med Street Performance fra Bilstein - type B6 og B8 - monotube teknik. Støddæmper med Offroad Performance fra Bilstein - type Offroad B6 og B8 - monotube teknik. Støddæmper med Street Performance fra Bilstein - Jjusterbar med click teknik - type B6 og B8 - monotube teknik. Sport undervogne fra Bilstein - Pro-Kit og Sportsline - komplet undervogn med monotube teknik Gevindundervogn med teknik i særklasse - Højde-justerbar B14 og hårdheds-justerbar B16 Gevindundervogn med teknik i særklasse - højde-justerbar og elektronisk hårdheds-justerbar Gevindundervogn med teknik i særklasse - højde-justerbar og elektronisk hårdheds-justerbar
Onroad
Støddæmpere
Offroad
Støddæmpere
Justerbare
støddæmpere
Komplette
undervogne 
Justerbar
gevindundervogn
Elektr. justerbar
gevindundervogn
Clubsport gevindundervogn

                                                                                
                                            

 BILSTEIN B16 Clubsport - 2-way justerbar gevindundervogn - monotube teknik

 
Bilstein Clubsport gevindundervogn - B16 PSS10+10 


BILSTEIN B16 Clubsport gevindundervogn

 Produktbeskrivelse / oversigten: 

  • 2-way justerbar - 100 settings kan vælges, hver med en mærkbar indvirkning på dæmpningen.
  • Justerhjul på hver støddæmper med overskuelig og meget klar inddeling i skalaer fra 1 (soft) til 10 (hard)
  • Mærkbar click indstilling og enkel farvekode på justerhjul. Rød for rebound indstilling, blå for kompression indstilling.
  • Indstilling mulig på monteret undervogn - uden ekstra værktøj
  • Camber justering på justerbare toplejer med uniball lejer.
  • Vægt- og pladsbesparelse fra teknik med integreret gasreservoir
  • Quality racing fjedre fremstillet af højstyrkestål
  • Fjederskåle og kontramøtriker lavet af special aluminium materiale 
  • Fine-tuned af BILSTEIN under motorsport konditioner
  • Justerhjul i aluminium
  • BILSTEIN mono-tube gas pressure teknik - i enhver detalje som anvendt på motorsport undervogne.
  • 2-way individuel justering af rebound og kompression
  • Overfladebehandling med Med Bilstein triple-C-Technology®
  • Mulighed for yderligere udvikling til special-projekter efter ønske.
  • Made in Germany - testet på Nürburgring Nordschleife!
  • Street-legal: German TÜV certificate
 
Bilstein Clubsport - PSS10+10 justerbar
justerbar undervogn - her er Clubsport PSS10+10 kurverne
BILSTEIN B16 Clubsport - racing and road driving united

BILSTEIN Clubsport gevindundervognen er et absolut high-end-product,
TÜV-godkendt til landevej, 2-way justerbar og designet til kompromisløs indsats i trackdays, clubsport og motorsport. Clubsport er baseret på monotube støddæmper-teknik, design og teknik på højde med det bedste indenfor motorsport. Uniball lejrede, justerbare toplejer er med til at definere niveau og kvalitet af denne specielle gevindundervogn.

2-way justerings systemet er 100% motorsport - monotube med integreret reservoir som giver en skarp definition af dæmpningskurver og en marginal vægtbesparelse i forhold til seperate reservoirs. Rebound og kompression justeres individuelt med de to, let tilgængelige, aluminium justerhjul - een omgang - 10 clicks - tydelig skala på hvert hjul giver en skarp fornemmelse af hvor i områderne der indstilles.
 
Med 10 x 10 clicks, kan en bred vifte af handling karakteristika designes i løbet af sekunder. og giver dermed mulighed for hurtige back-to-back tests af indstillinger. I kombination med de justerbare toplejer kan undervogns setup designes i relation til banen, vejrforhold, vægtbalance i bilen, dæk og kørerens kørestil. Herudover er det naturligvis muligt at justere på højden på for- og bagaksel og montere andre fjedre fra vores motorsport program.
 Klik på et ikon og læs om teknikken >>  Monotube er altid HighPressure gas teknik. klik og se Monotube støddæmper teknik - ingen over, ingen ved siden af Upside down teknik på McPherson fjederbener er mulig med monotube støddæmper Justerbar støddæmper teknik Bilstein Click stystem, 100 click kombinationer.  3-lags korrosionsbehandling udviklet af Bilstein Designet af Bilstein - testet på Nürburgring Nordschleife  
   
Bilstein Street Performance støddæmper(e) & undervogne - testet på Nürburgring
Clubsport gevindundervogne finder du i online-kataloget.
Er undervognen ikke opført til din bil så kontakt venligst Danspeed.
Bilstein Clubsport kan bla. leveres til følgende bilmodeller (opdateres løbende/mangelfuld liste):

Alfa Romeo 147/156

Alfa Romeo 159
Audi A3 8P1 med ø55 mm fjederben
Audi A3 8V1 1,8 TFSI
Audi A3 8V1 1,8 TFSI Quattro
Audi A3 8V1 2,0 S3 Quattro
Audi A3 8VA Sportback 1,8 TFSI
Audi A3 8VA Sportback 1,8 TFSI Quattro
Audi A3 8VA Sportback 2,0 S3 Quattro
Audi A3 8VA Sportback 2,0 TDI Quattro

Audi A4 8K

Audi A4 B5 AWD
Audi A5 8T
Audi R8
Audi TT Coupe MK2 8J3 1,8 TFSI
Audi TT Coupe MK2 8J3 2,0 TFSI og TFSI Quattro
Audi TT Coupe MK2 8J3 2,0 TFSI RS Quattro
Audi TT Coupe MK2 8J3 3,2L V6 og TDI Quattro
Audi TT Roadster MK2 8J9 1,8 TFSI
Audi TT Roadster MK2 8J9 2,0 TFSI og TFSI Quattro
Audi TT Roadster MK2 8J9 2,0 TFSI RS Quattro
Audi TT Roadster MK2 8J9 3,2L V6 og TDI Quattro
BMW 1 serie M  E82 Coupe 3,0L 340 HK
BMW 3 serie E90 Sedan 316i-335i, 316d-335d
BMW 3 serie E92 Coupe 316i-335i, 320d-335d
BMW M3 CSL E46
BMW M3 E36 Coupe 3,0
BMW M3 E36 Coupe 3,2
BMW M3 E36 Sedan 3,0
BMW M3 E46 3,2 Coupe 
BMW M3 E90 Sedan 4,0L 420 HK
BMW M3 E92 Coupe 4,0L 420 HK
BMW M3 E93 Cabriolet 4,0L 420 HK
BMW M3 GTS E92 Coupe 4,0L 420 HK
Lotus Elise
Mercedes C204 C350 Coupe
Mercedes C204 C63 AMG Coupe
Mercedes S204 250CDI-350CDI Estate
Mercedes S204 C350 Estate
Mercedes S204 C63 AMG Estate
Mercedes W204 250CDI-350CDI
Mercedes W204 C350
Mercedes W204 C63 AMG
MINI R56 Cooper S
MINI R56 Cooper SD
MINI R56 John Cooper Works & GP
MINI R57 Cabriolet  John Cooper Works & GP
MINI R57 Cabriolet Cooper S
MINI R57 Cabriolet Cooper SD
MINI R58 Coupe Cooper S
MINI R58 Coupe Cooper SD
MINI R58 Coupe John Cooper Works
MINI R59 Roadster Cooper S
MINI R59 Roadster John Cooper Works
Opel Speedster
Porsche 911 997 3,6 GT2 & RS
Porsche 911 997 3,6 GT3
Porsche 911 997 3,8 GT3 & RS
Porsche 911 997 4,0 GT3 RS
Seat Leon Cupra 265 HK Type 1P1
Seat Leon TDI 170 HK Type 1P1
Seat Leon TFSI 200-240 HK type 1P1
Skoda Oktavia II 2,0 RS 1Z3
Skoda Oktavia II 2,0 TDI RS 1Z3
Skoda Oktavia II Stationcar 2,0 RS 1Z5
Skoda Oktavia II Stationcar 2,0 TDI RS 1Z5
Skoda Superb 4x4 Sedan 3,6 V6 (B6)
Skoda Superb 4x4 Stationcar 3,6 V6 (3T5)
VW Golf 5 GTI 2,0L 200-230 HK
VW Golf 5 R32 3,2L
VW Golf 5 TDI 2,0L 170 HK
VW Golf 6 GTI 2,0L 210-235 HK
VW Golf 6 R 4Motion 2,0L
VW Golf 6 TDI 2,0L 170 HK
VW Jetta MK3 2,0 FSI
VW Jetta MK3 2,0 TDI
VW Jetta MK3 2,0 TFSI
VW Jetta MK4 2,0 FSI
VW Jetta MK4 2,0 TDI
VW Jetta MK4 2,0 TSI
VW Scirocco MK3 2,0 R 256-265 HK
VW Scirocco MK3 2,0 TDI
VW Scirocco MK3 2,0 TSI