Danspeed ApS forside
Søg reservedele på dit registreringsnummer
  • De bedste undervogne
  • HR Spring
  • Bilstein B12
  • Bilstein iRC
SUPERSPRINT
SPORTSUDSTØDNING
MILLTEK
SPORTSUDSTØDNING
BILSTEIN
SPORTSUNDERVOGNE
H & R
SPORTSUNDERVOGNE
TEKNIK
SPORTSUNDERVOGN
SCHRICK
KNASTAKSLER
NYHEDER
GALLERIER
WEBSHOP
FORHANDLERLISTE
Støddæmper-teknik details
Twin-tube
Mono-tube
Upside down
Monotube vs twintube
Sænkning/højdejustering
Hårdhedsjustering
Elektronisk justering
Fjederteknik details
Udmåling DR-Spacere & hjulbolte
Find bilens Akseltryk
Multilink Bagaksel

 

Mono-tube / Upside-down teknikken 

Når Mono-tube støddæmperen vendes "upside down" og monteres i et McPherson fjederben kan man designe et meget stærkt og stabilt fjederben. (klik på billede for at se detaljer)

TEKNIKKEN KORT ...
- Bunden af støddæmperen (som nu vender opad) fastgøres i inderskærmens topleje.
- Stempelstangen (som nu vender nedad) fastgøres i bunden af fjederbenhuset.
- Støddæmperen (finslebet udvendig) styres nu af store lejer i fjederbenhuset.

Upside-down fjederbenet tilfører din bil mærkbart forbedrede køreegenskaber i alle områder, med mere køredynamik, store sikkerhedsreserver og mere komfort.

Åbn siden "Monotube vs twintube" og se en tegneserie som viser "Upside Down" teknikken. 

Monotube
Upside-down
Klik og forstør!
Undervogn | MxPherson fjederben | Upside-down | mono-tube teknologi - klik og forstør billede! 
 Klik og forstør!